Ik heb last van... Nek klachten

Een stijve of pijnlijke nek? Of heb je moeite met draaien? Nekklachten komen naast rugklachten het meest voor in ons land. Bijna iedereen krijgt er wel eens mee te maken en kunnen dagelijkse activiteiten flink beïnvloeden.

Nekklachten kunnen gepaard gaan met vermoeidheidsklachten, concentratieproblemen, uitstraling naar een arm en/of hoofdpijnklachten. Nekklachten kunnen acuut ontstaan gepaard met forse bewegingsbeperking en pijn. Deze klachten ontstaan acuut bij het maken van een verkeerde beweging of kunnen ontstaan na een ongeval. Chronische nekklachten sluipen er vaak langzaam in.

Hoewel je veel last van je nek kunt hebben, zijn deze klachten vaak onschuldig en gelukkig van korte duur. In sommige gevallen duren deze klachten langer en heeft het invloed in je dagelijkse activiteiten. Misschien merk je klachten tijdens het auto rijden of zitten achter een pc of laptop. Of wellicht heb je last van spanningen en stressklachten die in de nek gevoeld worden. Samen gaan we op zoek naar een passende behandeling bij jouw nekklachten.

• Pijn of stijfheid in de nek
  • Pijn tijdens bewegen/draaien van de nek
  • Pijn tijdens werken achter pc of laptop
  • Arm of hoofdpijn